2005. június 6.

uber-magyar

Vasarnap delutan kimentem a varosba kicsit szetnezni meg talalkozni nehany onkentes szervezettel, beneztem a varosliget nagyretre ahova hippi piknik volt meghirdetve, boklaszott is nehany szines ruhas fazon erre-arra, de a krisnasok voltak a legaktivabbak a 7-8 hallgatojukkal. Kicsit le is ultem meghalgatni oket. Szoval kiderult hogy minden eddigi haboru a huseves miatt van. Eddig pedig ugy tudtam hogy a haboruk a pinakert indulnak :-D

Aztan eindultam a Hosok fele, utkozben a Vajdahunyadban par meterre a krisnasoktol egy baszott nagy marhat sutottek nyarson valami nagy nemzetkozi vallati pikniken very commercial looking people... Akar jelkep erteku is lehet annak aki hajlik az ilyesmire.

Aztan Hosok tere, eppen mogyorok vilagszovetsege gyules volt trianonnal kapcsolatban ugyebar. Maszkaltak mindenfele a oreg akciomammerek meg dagadt nacik, kozben a szinpadon mindenfele fazon beszelt. Nem is ez volt a lenyeg, hanem az ahogy a nem tuntetok viszonnyultak az egeszhez. Az emberek korberohogtek a 2-300 fos csoportot, iszonyat ego lehet osmagyarnak lenni. Vagy csak nem veszik eszre hogy a hatuk mogott mindenki rajtuk rohog?

Nnna, ennyi volt vasarnap. Meg tok jo nok az onkentes cuccok kozott.

Nincsenek megjegyzések: