2005. augusztus 28.

SIKER-1

Ultem a teren, vartam valakit aki kocsival jott, ugyhogy neztem a kocsikat ahogy jottek az ulloi ut felol es akkor lattam meg egy kocsit aminek a rendszama "SIKER-1". Pont ugy is mozgott mint egy nagyon sikeres ember kocsija, elesen veszi a konyart, alaposan attapos a jardan is, ahol szerencsere nem allt akkor senki. Amugy nem volt egy olyan tundoklo auto, persze biztos meger parmillat de hat melyik nem...

Mind1, szoval ezt ertjuk sikeren, elesen vesszuk a kanyarokat, kemenyen attaposunk masokon, es kiirjuk magunkra hogy mi vagyunk a siker. Azert nem kicsit kell hozza kozonsegesnek lenni hogy ilyen rendszamot vegyen az ember.

Na ennyi, ez volt ma ilyen jelkepes erovel biro kep, ami megragadott es ala tudom vele tamogatni megegy iranybol az amugy mar regota begyokerezett elkepzeleseimet.

2 megjegyzés:

pzi írta...

és még hány kocsija lehet?
ha nem is a siker-14 -et láttad,akkor ez egy pénzügyileg is gyengén alátámogatható rendszámonkeresztüli üzenet volt. Hö

Kocka írta...

Nem hiszem hogy egynel tobb, a SIKER-2 az olyan mint masodiknak lenni, masodiknak lenni szopas. Mondjuk SIKER-1 rendszammal szaladgalni is tok nagy szopacs, de ez nem annyira egyertelmu a tulajnak szerintem :)