2006. június 18.

Pali legénybúcsújáról jelentjük...

Na, igazából nem illik egy legénybúcsúról teljesen részletesen beszámolni, úgyhogy ez egy ilyen kiherélt jelentés lesz.

Szóval az Egri borozóban csatlakoztam a többiekhez, vagy éjfélig iszogatott a társaság, dumáltunk, poénkodtunk, én majdnem szétestem mert keveset aludtam tegnap, aztán éjfélkor bezárt a cuccos, mi meg haboztunk mint az ultra, de végül nekiindultunk a Margit sziget felé. Viszonylag hamar oda is értünk, kurvára tele van a sziget emberekkel, na mind1,bementünk a Holdudvar nevű helyre. A Holdudvarban iszonyat rossz volt a zene, hát olyan ami az ilyen fostalicska rádiókon szól mint a danubiusz, hasonlók. Kicsit duhajkodtunk, meg jól kiérdemeltük a törzsközönség rosszallását minden tőlünk tellhető módon, de a nihil nem idilli állapot, úgyhogy egy idő után inkáb elmentünk. Ahogy rendkívül frappánsan megjegyeztem, olyan gyorsan mint egy kollégiumi recskaversenyen. Hazafelé a Züllői úton azért megtapasztaltuk hogy mindennél van rosszabb, valami egészen agypusztító zene jött ki egy helyröl a buszmegállóban.

Semmi rendkívüli esemény nem történt, így nem tartok attól hogy például megint kirúgnának az esküvőről :)

Hát ennyi volt ma, ja meg még elötte elballagott az általános iskolából Guzmicsek, jól megünnepeltük. Ilyen ünneplős nap volt ma.