2007. március 14.

Izmus-jelentés dekódóló project

Piszok mód érdekelne hogy a természetvédelem és a feminizmusnak mi a kapcsolata, piszokul távolinak tűnik a kettő. Na ez úgy kezdődött hogy egy hírlistán kaptam egy linket egy blog bejegyzésre, ami egy zöld (most már kérdezem, de ez a természetvédelmet jelenti?) szervezet cucca.
Bekérdeztem hogy a feminizmus az a szexizmus egy esete? Hat mert a definiciók alapján logikusnak tűnik, a feminizmus pozitív megkülönböztetésben részesíti a nőket. Valami ilyesmit sejttet a név is, hogy ez a nőknek/ról szól. A szexizmus az a definíció szerint valamelyik nem pozitív/negatív megkülönböztetése. Szóval még mindig nem értem hogy a következtetés miért elvetendő, mindenesetre az kommenteket ennél az első pontnál azonnal le is tiltották, persze elötte egy pár leugató bejegyzést odavágtak.
Na ez a poén, kicsit emlékeztet egy kurvajó orosz film egy jelenetére :)
Korábban amikor a NOL-ra mindig feltolták a hamaranna című blogot, az N-edik alkalom után rákattintottam és beleírtam ha már lehetett, hogy hát nincs ezzel semmi baj csak mi keresnivalója van a címlapon. Volt ott valaki aki trágárul fikázott, de mindenesetre az én hozzászólásomnál betellhetett a pohár és letiltották a hozzászólásokat :-)

Your ellenvélemény is not wellcome.

Ilyen nap volt ma az eltén is, egy csákó arról kezdett el beszélni nekem hogy én fasz vagyok, mert nem megyek el a fideszre szavazni, de vannak nálam sokkal nagyobb faszok, na ők szavaznak az emeszpére :-D
Jáááááájjjjj :-) Megkérdeztem hogy ő nem tartja-e égőnek ezt a pártosdit. Nem tartja. Jó :)

Reggel kondi terem, rádió, betelefonáló. Mondja hogy fáradt. Ugye az esti partitól vagy fáradt, ugye?!?!? Nem azért mert sírt éjjel a gyerek, vagy mert melózni kellett, az nem trendi. Hazafelé ugye kocsival mész. Este azért ugye bebaszol, diszkó. Komolyan, így és ennyire kisegítik a betelefonálókat a műsorvezetők, hogy mit kell mondani magáról hogy mit csinál. Aki nem azt csinálja az cikis.

Az a cég, aminek dolgozom, álmokat és életérzéseket ad el. A marketing team kigondolja, a designer team megtervezi, a gyártás összedobja és a végeredmény az ember fejében landol. Valahogy így. Nem tréfa, hatalmas gépezet.

Az ember olyan majom hogy alig tud fára mászni, nagy feje van és valamivel meg kell tömje.
A legnagyobb iparág a világon nem az autóipar, hanem az emberi agy programozása. Programoztam már jobb harvert is :) de úgy tűnik erre is fejlesztenek sokan.

Hümm, na messzire kavarodtam, fáradt vagyok már a hegesztéshez. Próbáljatok csinálni valamit holnap ami átjut az ingerküszöbömön és röhögök rajta egy jót :)
Nem lesz könnyű.

Nincsenek megjegyzések: