2004. december 26.

Karacsony backlog

Hat vegre tulvagyunk az idei karacsonyon is :) Total szokasos volt, bar volt egy-ket extra amit eddig nem csinaltam.

  1. Vettem ajandekot a tesoimnak :D
  2. Tobb mint 2 napot raszantam (az atlagos 1 nappal szemben)
  3. Elmentem az ejfeli misere is.
Na most ez utobbi kar volt, valoszinuleg tobbe nem megyek. Igazabol csak a kulturalis jelentosege miatt akartam megnezni hogy milyen, egyebkent nem hiszek a papoknak :). Na most amellett hogy rettento unalmas volt, az imadsag es a karacsonyi dal utan a pap elvtars elkezdte nyomni a politikai szoveget. Szerinmtem naci propaganda volt. Nem tudom hogy minden pap naci-e, de ez az volt. Mondjuk azt irtak ujsagokban hogy total politkat nyomnak a templomokban, csak nem gondoltam hogy tenyleg :) Nocsak, valami igazat is irnak! ;)

Masreszt borzasztoan vartam mar hogy valaki beszoljon az oregnek hogy nem politikat jottunk hallgatni hanem hogy megunnepeljuk jezus szuleteset. Azt hiszem mar soha nem leszek vallasos, nincs bennem alazat hozza.

Nincsenek megjegyzések: