2004. december 12.

Meg egy ok Budapest szonyegbombazasara

Elso blog. Kicsit bosszanto hetvegem volt. Az egyetlen pozitiv dolog az volt hogy zabaltunk egy nagyot egy regi munkatarsammal.

Szombat este jo kis Kispal koncertre mentem volna, de aztan lassan mindenki lemondta. Eldontottem hogy ("Akkor kapjatok be!") megyek akkor is, csak meg elotte egy cegtarsam kitalalta hogy vigyem be neki utkozben az osszes ceges papirt. Aztan amikor odaertem hozza elerhetetlen volt a telefonja. Szoval ket valasztasom volt, vagy megugraltatom a papirokat egy koncerten, vagy hazaboklaszok. A harmadikat valasztottam es elmentem moziba, megneztem a nyockert.

Kovetkeztetes: Nem vagyok valami rendes az emberekkel, de meg talani igy is tulsagosan :)

A nyocker egyebkent nem rossz, de nem az a nagyon jo film. Szokasos szituaciok, kemeny utcai odamondasok, iszonyat rossz rap-zene. Mondjuk gangsta zolitol nem varok mast. A film csucsa szamomra az amikor dzsordzs dablju bus atombombat lo ki budapestre. Egy pillanatra besokkolt a hatalmas atomfelho, hogy utanna szetrohogjem magam az ebbol kibontakozo poenon. Amit viszont mar nem lovok le... Elmenni v letolteni, megnezni!

Azert meg ideteszem az atomraketa feliratat:

FREEDOM

Nincsenek megjegyzések: