2005. október 31.

Piros 65

A hetvege eddigi resze egesz razos volt. Szombaton lenyomtam 65 kilometert a Pilisben (Kriszta utkozben valahol elveszett). Alaposan elfaradtam. Valahol az 54 kilometernel volt egy gulyasleves, akkor elgondolkodtam hogy vajon akarok-e meg menni, de aztan rabeszeltek. Pontosabban a sajat onerzetem beszelt ra :)
Este fel tiz korul ertem celba, azaz ugy kb 14 ora alatt nyomtam le a 65 kilometert. Hat ez van :) Keszult par kep is, nagyon szep volt az ido, tiszta kek eg, nagyon szep rozsda es arany szinu fak, patakok. Nem martoztam meg bennuk :)

Aztan vasarnap probaltam feleledni, valami egeszen hihetetlen mennyisegut kajaltam, aztan alvas, konditerem, kaja, alvas, meg egy colorstar koncert hajnalig. Na jo, szoval alaposan kipihentem a turat :)

Ezzel valoszinuleg le is zarhatom a hetvege emlitesre melto esemenyeit, bar meg hatra van a fele. Windoz basztatas meg csaladlatogatas kovetkezik, az ajtok zarodnak, kerem vigyazzanak.

Ja kepek: http://techblog.forgeahead.hu/~kocka/2005-10-29/

Nincsenek megjegyzések: