2006. április 16.

Gerecse-50 log

Reggel korán nekivágtam, Déli pályaudvar. Itt kis kavar volt mert itt kellett volna találkoznom két lánnyal, de se őket nem láttam. Most már tudom hogy én szartam el, mert a 5:45-ös vonat nem a Déliből hanem a Keletiből indul, a 6:35-ös indul a Déliből. Viszont indul másik amivel el lehet kapni Kelenföldön a Keletiből érkező vonatot. Szóval Ildikót nem láttam sehol, felszáltam a vonatra és elhúztam, közben néztem mindenfelé hogy hol lehetnek. Tatabányán leteszteltem a Dixi hamburgert a hambiteszt projecten keretében, szerintem ti ne kostóljátok meg, mert nem jó. Amolyan gagyi megdonaldsz, nagyon jó fej az arc aki adta a hamburgert, de tényleg se nem olcsó, se nem jó. A startnál találkozó az RTM-tagokkal, 7:30 körül elindultunk, kényelmes tempóban baktattunk végig. Nagyon sok ember indult, 7:30-ig 1600. Volt is tömeg elöttünk, ez nem igazán olyan természetjárós túra, inkáb mozgalmi :) Mindenféle ember, olyanok akikről nem hittem volna hogy túrázni mennek.
Nagyon hamar kiértünk a városból és szép erdős területen haladtunk. Még csak rügyezik, de az aljnövényzet mér zöldel ezerrel. Készült is pár frankó kép. 30 kilóméterig nagyon szép tájon haladtunk, semmi rázós. Na én igazából csak 20-30 kilométert akartam menni, de a társaság kedvéért továbbmentem én is. 30 kilóméter után különösebben nem volt már szép a táj, inkáb csak barátságos, néhol vadkerítéssel, amiknél hosszú sorok áltak hogy átmásszanak rajta. A nagy dögcsirke-szobor lépcsőitől kezdve a hátralevő másfél kilométert lefutottuk, nagyon jól esett falkában futni egy kicsit.

Pont 10 óra alatt nyomtuk le azzal együt hogy időnként megálltunk punnyadni pár percet. Kaptunk szép jelvényt, ilyesmi.

Ha a tatabányai vasútállomás ha kicsit nagyobb lenne bátran indulhatna az ország legrondább vasútállomásának járó megtisztelő cimért vivott harcban az első helyezet Kőbányarém-Kispest ellen. Ilyen rondát csak direkt lehet csinálni.

Végül szeretnék itt elnézést kérni Ildikótól amiért bekavartam a reggeli vonattal kapcsolatban és emiatt lemaradt a túráról.
A Radikális Túra Mozgalom fegyelmi bizottsága elött fogok felelni felelőtlenségemért.

Nincsenek megjegyzések: