2006. május 28.

Der kigyúrt macsó und the Plázacica

Kinizsi-100 jelentésünk következik.

Majdnem kiválló idönk volt az idei Kinizsi túrán, a majdnem azért van mert elötte egész éjjel esett az eső. El is cipeltem magammal egy kabátot de aztán nem kellett. Viszont saras volt mint egy disznóól. Reggel 6 elött gyülekeztünk a hévnél, Dani és Ákos igazi harcoshoz náltóan futó- illetve fálcipőben, Eszter bakancsban, én is bakancsot installáltam reggel és tulajdonképpen nem is bántam meg :)

Párszáz méteres sorbanállás a rajtnál, én végülis nem neveztem, mert tudtam hogy nem megyek be Dorogra, csak 7-kor startoltunk el, dagasztottuk rendesen a sarat, közben lassan tisztulgatott az ég, a Nagy Kevély tetején viszont már elég alaposan szétszóródtunk. Eszter elmaradt valahol, én meg téptem Daniék után. Dani és Ákos alapból azt a tempót nyomja amit egyébként szoktam, így alaposan oda kellett lépnem, csak a szerpentin után értem őket utol. Csatlakozott hozzánk egy jó fej fiatal csaj is, négyen toltuk elég jó tempóban, közben fel-fel csörgettük Bálintot hogy ne tervezzen estére semmit :) Egy kaja-pihenőt vágtunk 25 Km-nél, úgy 5 percet, aztán tulajdonképpen már Tokodig megállás nélkül. Tokodon Daniék kisházánál kajáltunk egy nagyon jót, engem Bálint váltott a csapatban, beparkoltam a buszmegállóba. Sokan adták itt fel, legtöbben nagyon szomorúak voltak, amit sajnálok, szerintem inkáb örülni kéne neki hogy klassz napunk volt és jólesően elfáradtunk. Mondjuk nem fáradtam el, de a a nadrágom kidörzsölte mindenem :)
A dorogi vasútállomáson összefutottam Eszterrel, jót dumáltunk hazáig, meg bementünk a Westendbe totál koszosan mint két csöves jégkrémet venni. Megálltunk minden kirakatnál gyalázni egy kicsit, mi voltunk a kigyúrt macsó és a plázacica, jó poén volt, főleg hogy egyikünk se konvergál a felvett szerephez :)

Képek itt

Hazaértem este 9 körül, leadtam a jelentésem, jól széjjelaludtam magam, meg elolvastam egy Vonegut könyvet annak ellenére hogy megigértem hogy nem büntetem magam ilyesmivel :)

1 megjegyzés:

pzi írta...

Hajrá, túra család!
Meghitt mobil lakás az erdőben. :)