2006. május 2.

Időjárás jelentés...

Na, megjöttem, szép képeket is csináltam, majd felpakolom.

Röviden összefoglalava: a hétvége bővelkedett természeti szépségekben, aminek jelentős részét a táj tette ki, másik részét a túratárs lányok domborzata. Nem mentünk fel a hágóig, mert kurva mély hó volt simán 2 méter, a patakok felett is a havon mentünk át, helyenként jól combig belesülyedtünk. Nagyon szép tiszta vizű patakok, hatalmas hegyek, csend, tiszta levegő, természetes környezet, szóval minden megvolt ami kellett, én még teát is vittem magammal.

A tátrai erdők viszont sajnos tényleg rettentetes pusztítást szenvedtek el, egész tájak váltak kopárrá.

Rájöttem arra hogy én igazából túrázó vagyok, nem kiránduló, de azért jó volt egy kis kirándulás is. Majd nyáron kéne dobni egy túrát is arra :)

Nincsenek megjegyzések: