2006. július 13.

Königsberg

Az emberi civilizáció tulajdonképpen ma már leáldozóban van, mégpedig elég régóta. A csúcsa valahova az 1700-as évekre tehető, ekkor volt az emberiség a legboldogabb, leggondtalanabb. A helyét is meg lehet határozni a kollektiv boldogság epicentrumának: Königsberg.

Az 1700-as években a königsbergi polgárok olyan cefetül elégedettek voltak mindennel, hogy már csak egyetlen megoldatlan problémát ismertek, aminek megoldására a mindmáig hires matematikust, Eulert kérték fel. Ez volt a königsbergi hidak problémájára. Euler tisztán matematikai módszerekkel kimutatta hogy a probléma nem megoldható. A civilizációnk elbukott a végső teszten, innentől kezdve egyre rohamosabb zuhanásba kezdett.

Pedig én tudok egy nagyon egyszerű megoldást a königsbergi hidak problémájára, és csak egy úszónadrág kell hozzá.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nocsak nocsak.... Kocka Úr :D én is tudok egy megoldást: 10-10 kg C elegy a hidak lábához, egy icicpici szikra és volt-nincs hídprobléma :D csak aztán gyorsan kell tudni futni :D Na jóóó tudom ez fárasztó volt, meg keressek egy szép hosszú kötelet és egy fát XD Semper Fi, még visszatérek :D

Kocka írta...

Tudtam tudtam tudtam!!! Te voltal Rambo magyarhangja! :-D