2006. július 16.

Koncertecske? Senki?

Itsz dzsászt a krossz-táun traffik in di ééér
Koplítli konfjúzd, evriszing evriveer
Bat dö szán vill sájn, dö szán vill sájn evridéj
Bat dö réjn vill fól, dö réjn vill fól evridéj

Hát egyelőre úgy fest a dolog, hogy este senki se jön Kispálra. Jóvanmilyenekvagytok! Valahogy ma a város is szokatlanul kihalt, lebóklásztam az úszodába, majdnem üres volt a medence, hazajöttem, üres volt a busz, kimentem bevásárolni, alig páran lézengtek a boltban. Elrabolták őket a marslakók. Semmi gond, nem hiszem hogy bármire jók lennének, majd visszahozzák őket.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kocka úr, milyen dolog ez hogy nem szól nekem hogy a Palán mereszti a seggét? :P Kémeim jelentették, hogy Önt 2006. július nyazsgemtuggya hányadikán 1 db Süveges Dániellel és 1 db női egyeddel( Dani bnője) a Pala partján kártyáztak. Ejnye. :P

Névtelen írta...

bocsánat a nyelvtani hibáért :P nem tudok írni, mert R2D2 nem tanult meg még rendesen magyarul... Csubi! Hiperűrsebesség... XD

Kocka írta...

Itt valami gebasz lesz, nem tudok kartyazni :-D meg a tobbi se stimmel teljesen, de volt hetvegen egy Kispal koncert, ahol jelen volt Dani es Eszter, aki nem Dani baratnoje :)

De ha valami akcio van akkor nyilvan szolni fogok neked is!

Elore Csaszari Oklok! :)

Névtelen írta...

Kémemet durván megkínoztattam a pontatlan információkért... Balázs Pali 24 órán át.... lehet túl kegyetlen vagyok XD

Kocka írta...

Na, vegulis kiderult hogy az informatorodnak igaza volt, Dani es a baratnoje egy kopasz arccal kartyaztak a Pala partjan. Mindezt en csak azert nem ertettem mert az a kopasz ember nem en voltam :-D

De azert soha sem art megkinozni a kemeket, csak hogy tudjak hogy mi az abra :)

Névtelen írta...

Erre csak annyit mondok h nem mondok semmit :D Lehet nekem is fel kellene éleszteni a blogomat sírjából :P Azért az elég radikális húzás lenne, midőn kb 4 éve nem írtam bele.... Huhh, hol is van? :D