2006. augusztus 21.

Balkán, káosz, megjöttem

Na, megjöttem hát Görögországból. Sok érdekes dolgot tapasztaltam ott is meg út közben is, amiről most nem tudok írni mert nincs rá idő. Megtapasztaltam a görög nihilizációt több oldalról, láttam szép kavicsos tengerpartot, szénné égtem többször, kaptam tömegundort is jópárszor, zötyögtem buszon sokat, töltöttem egy éjszakát egy dél-szerbiai rendőrségen és biróságon (csak tolmácsként :) ), szóval nem mondhatnám hogy unatkoztam, még ha nem is azt csináltam mindig amit éppen legszivesebben csináltam volna.

Remélem tetszett a tegnap esti budapesti tüzijáték és tömegsport rendezvény. Nagyon szép vihar volt, volt ereje, igazi csemege látványosság a Szabadság hídon ahogy csattogott az eső.

3 megjegyzés:

pzi írta...

jupiii!

Névtelen írta...

Megjött Kocka! Háromszoros össznépi hurrrááááááááá!

Kocka írta...

vagy ossznepi "jajjnemarmegintittvanezafasz" :-D