2006. augusztus 29.

pancser-adó

Megint árva gyerekkeknek gyüjtögető romák. Ezeket annyiféleképpen lehet szivatni :) Most a süket barom stílus volt soron, elfogadtam a macis képeslapot amit nyujtogatott a csaj, ránézés után összegyűrtem és bevágtam a szemetesbe. Meg sem álltam neki, úgyhogy a mondókája valahogy így alakult:
- Szia, egy percre csak... rohadj meg te szemét!

Ami a sok potenciális ügyfél között talán nem helyes hangnem, de biztos csökkenti az adrenalinszintet, meg úgy is csak balekok adnak neki zsét. Olyan balekok hogy még ők is tudják magukról hogy azok. Egyszer az egyiket megkérdeztem és tudta.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmm. Én bankszámlaszámot, nyugtát, ÁFÁ-s számlát szoktam tőlük kérni, de az esetek 99,9999%-ban nem dőlök be. Vannak azonban még meglepetést okozó bepróbálkozók.

Régen láttam már a "megtisztelsz csávót" az egyetemen, mondjuk régen is jártam bent...