2007. február 17.

Zepter 8ker módra

Ha esetleg találkoztok egy sráccal a metróban, aki "egészségügyi szolgáltatásokhoz" gyűjt adatokat: tudnotok kell hogy miután kérdez pár hülyeséget, a nevedet és a telefonszámodat akarja majd felírni. Mondtam neki hogy a telefonszámom nem eladó, nem szeretem ha marketingesek hívogatnak. Biztos marketingesek se szeretik ha programozók hívogatják őket. Mellettem egy lány is kb ugyanígy járt, csak néztem furcsán, hogy a srác sok időt megtakarítana ha elöbb a telefonszámot kérdezné, mert azt úgyse akarja senki.
Mindenesetre amikor megjött a metró és felszálltunk, a srác tanúsitandó kiemelkedő bátorságát utánnunküvöltötte hogy "Cseréljetek nyálat köcsögök"

Hmm. Amit láttam a kérdőiven, az a zepter logó. Megnéztem a honlapjukat, mindenféle szart árulnak és hosszú boldog miafaszt igérnek az embereknek. Például vegyél olyan porszívót amitől az életed hosszabb és boldogabb lesz.
És ez az egy bevállt mert tényleg a másik "köcsög"gel jót nevettünk azon hogy miféle emberekkel gyüjttet magának infót egy ilyen cég. Valószinűleg a termékeikkel nem tudnának felvidítani.

Vegyetek sok szart a Zepter-től!

Aztán hazajöttem és megsütöttem életem első pizzáját (liszt, élesztő, ilyenekből) egy recept alapján amit a neten találtam. A pozitív eredményekről annyit hogy végülis még élek és a lakás sem szenvedett kijavíthatatlan sérüléseket, a második már biztosan könnyebben megy majd.

Nem maradt más hátra mint várni hogy a fejemben lévő káoszból az egyetlen túlélő és minden mást legyőző gondolat kivánszorogjon a billentyűzetemre. Addig bután nézek ki a fejemből, meg talán aztán is.

1 megjegyzés:

pzi írta...

most mér? Tök ász cuccok! :D