2007. június 9.

"41 éves vagyok"

Folklór gyüjtemény következik.
Ebbe a Práter utcán sétálva botlottam bele. Egyébként az arc volt már olyan elhasznált hogy akármennyit is kinéztem volna belőle, egy szintén használtas asszony társaságában mentek elöttem.

- 41 éves vagyok, én már vótam minden... én már voltam strici!
- Há vót ez már minden!
A stricik élete se csak játék és mese - ezek szerint. Kicsit mesterkélt jelenet, mert ezt a nő ugyan kinek mondhatta ha nem a közönségnek, de van jobb, tessék:
- A méhem fáj. Nincs aki megb.sszon.
Ez egy félelmetesen lelakott arcú nőtöl származik, aki a házban lakik és a lakók nagyon utálják. Szerintem igazán kifejezi a "felköpök és aláállok" életérzést, és csupán pár szóval. Azt hiszem a költészet rendelkezik hasonló attribútumokkal, ilyen nagy kifejezőerővel.
Ez a még nem teljesen agyonszocializált kerület egyébként bővelkedik az ilyesmiben, igazi folklór-kincsesbánya.

1 megjegyzés: