2005. november 14.

A befejezetlen tura

Hat szegyen szemre egy nyomorult kis 40 kilometerest felbehagytam tegnap, meg csak el se faradtam. Elkisert Kriszta, aki mindent elmondott amit utolag inkab nem akarnek tudni :-D Csinaltunk jopar fotot http://techblog.forgeahead.hu/~kocka/2005-11-13/

Huhh, ezer bob orszagaban (ez lett a konditerem azonositokodja) szaunaztam szombaton nehany nem tul magasan muvelt testepitovel. Huhh, szinte szenvedtem toluk, a vegen ketten maradtunk, a srac elkezdte elmondani hogy hany helyen varrtak ossze meg mutottek hanyfele servet a sportserulesek miatt, itt nem birtam es kijottem. Elso eset hogy nem azert jottem ki a szaunabol mert nem birtam a hoseget :-)
A nap idezete az eutanaziarol: "Hat hogy akkor gyogyuljon ma` meg __vagy valami__!"

Valamint megfeledkeztem az Erzsebet napi bucsurol es elfelejtettem ra hazamenni, ami egyreszt pozitiv mert ruhellem (igazi untermensch-unnep) masreszt illett volna hazamennem.

Bob mellesleg a Harcosok klubbjanak nagymellu testepito mellekszereploje.

Nincsenek megjegyzések: