2005. november 17.

A hajdu bojler

Hmm, haztartasi szarok. A foberlo felszereltetett egy uj bojlert, kb 1 hetig mukodott is, bar nem volt alkalmam kiprobalni. Aztan azota nem. Na felhivtam a szervizt hogy javiljak ma megfele, annyit tudtak igerni hogy 8 nap mulva kijon valaki. Fasza, az ma lett volna, felhivtam okat hogy akkor pontositsuk az idopontot, mert csak annyit tudtak mondani hogy 11 es 1 kozott. Na most a pontositott idopont: 11 es 3 kozott. Attol hogy felhivjon a szerelo 5 perccel az elott hogy jonne mereven elutasitottak.
Na erre mondtam azt hogy nem koszonom. Uljek otthon 4 orat munkaidoben, aztan vagy jon a szerelo vagy nem?

Magyar minoseg az iparban es a szolgaltatasi szektorban, yesss, vegyetek ti is Hajdu termekeket sokat!

Egyebkent, ma linalg zh, teljesen para vagyok. A kep a hajduert archiv cuccai kozul.

1 megjegyzés:

Kocka írta...

Annyira azert nem fontos nekem az a bojler, csinalja meg akinek van ra ideje.