2005. november 8.

Gyonas

"Tizet talaltam, tiz hibat az eletemben eddig
Nem hibaztak meg elottem meg sohasem ennyit
Ha meghalok az angyalok a dossziem lattan
Fejuket csovaljak hogy bizony, ez csunya latvany"

Hat azt hiszem hibat kovettem el, a sulyosabbik fajtabol. Megutottem valakit. Regen ez teljesen szokasos dolog volt, ma mar bekes vagyok, legalabbis azt hittem magamrol. Na mind1, szoval a vaci utca sarkan a fovamternel szokott allni a kavezo behuzoembere. Egyebkent mar korabban megjegyeztem hogy milyen bunkon viselkedik az emberekkel, na mind1. A kavezo valoszinuleg lenyegesen tobbet foglal el az utcabol mint amire engedelye van, ugyanis egyszer kijott valami onkormanyzati kommando es bepakoltattak veluk, ez is csak hattersztori (vagy nevezhetjuk mentegetozesnek). Szinten itt talahato a sarkon egy par, a kozlekedesi tablakhoz lancolt meg spargazott reklamtabla, es en ezekkel kerultem osszeutkozesbe, ugyanis eppen a tesomat hivtam telefonon (telefonos paraszt vagyok) es nem figyeltem. Na jo, kicsit direkt nem figyeltem, mert ott nem is lehetne szerintem reklamtabla, a jarda kozepen.
Mind1, 5 meterre se jutottam a tablatol, maris kint volt fent emlitett pincerunk es kiabalt utannam hogyha megegyszer mitcsinalok akkor o mi a szart csinal, nem tudom mert a batyam ekkor vette fel a telefont. Na igen, o valoszinuleg azt hallotta ahogy visszaszolok neki hogy bekaphassa.
Erre nagyon beporgott a srac, jott utannam vagy 200 meteran at, anyazott meg meg kopkodott is. Ja meg hogy montain bike-ot hajtogat a szemuvegembol, ezt megjegyeztem :) es hivja a haverjait. Itt utolert, en megaltam. Azt hiszem itt meg azt mondta szetszed, de ekkor annyi bizonyos hogy arconutottem kint a nyilt utcan. Mentsegemre: borzasztoan tud bosszantani ha valaki anyamat szidja.
Itt azonnal lemondott arrol a terverol hogy engem szetszed, meg a montain bike-os dologrol is. En megfordultam, folytattam az utam, idovel eszrevettem hogy verzik a kezem. Nem lehetek ekkora puhapocs, valakit arconcsapok es felszakad a bor a kezemen!

Mellesleg egy jo montain bike sokkal tobbet er egy szemuvegnel, de tartok tole nem jon ki az anyag.

Nincsenek megjegyzések: