2005. november 18.

Powaqqatsi es a BME suttyoja

Tegnap egyebkent ejjel megneztem a Powaqquatsit, nagyon tetszett. Regebben megneztem moziban a sorozat legutolso reszet, az meglehetosen zavaro volt, nem neveznem elvezheto filmnek.

Valamint elkeszult a fotoriportom Milan kedvencevel, a BME suttyojaval. Mivel eppen ZH-ra siettem es semmi kedvem nem volt egy konfrontaciot megkockaztatni, nem beszeltem vele, csak annyit mondott hogy "Vedd ma` el!" (a cicas kepeslapraamit a kezeben tartott) Egy szoke csajt jol meg is vamolt, amikor befejeztek megkerdeztem a csajt hogy nem-e gondolt arra hogy a srac kamus. Hat nem igazan.

Sajnos megint valamiert atalt a gep 640x480-ba mar kezd bosszantani.
Na mind1, legkozelebb majd beszelgetunk :) Mivel nem a blaha kigyurt pitbulljaval van dolgunk remelhetoleg bekes beszelgetesre is hajlando lesz.

Kepek itt: http://techblog.forgeahead.hu/~kocka/bme-paraszt/

Nincsenek megjegyzések: