2006. február 12.

Margita-40-es hétvége

Szombaton valami elég későn ébredtem fel, valami rettentő szart álmodtam. Egy vidéki gyárban voltam takarító, nagyon rühelltem, meg az emberek is nagyon görények voltak. Aztán azt mondtam hogy én egy ilyen szar helyen nem dolgozom, ennél biztosan van jobb is, egyébként is többre vagyok képes. Amikor felébredtem megvoltam győződve róla hogy a gyár valójában a mo.hu, aztán utánnagondolva, nincs szükség ilyen konkrétizációra, lehetett volna akár Örkény is, vagy az egész élet, hogy a kézenfekvőbb lehetőségek közül soroljak párat...

Szóval elég későn keltem szinte semmi hangom nem volt. Ekkor történt az alábbi eset, amit kamu-dráma formában adok elő.

Őrs Vezér tere, gomba, 7-50 körül, utasok itt-ott, túrázók kis csapatja a hévnél, rendőrök egy kupacban a téren, nem messze tőlük csőcselék egy rakásban.
KOCKA: Egy jegyet ké... (elmegy a hangja)
PÉNZTÉROS: Ühüm.
KOCKA: Khmmm... Kérek.... (megint elmegy a hangja)
PÉNZTÁROS: Milyet?
KOCKA: Szabadság... (és ismét elmegy a hangja)
PÉNZTÁROS vár türelmesen.
KOCKA: Van városi bérletem...
CSÖVES: Na te se vagy józan!
PÉNZTÁROS: 312 forint.
KOCKA: (Ekkor veszi észre a csövest aki odatelepedett a pénztár elé) Bocs, eléd álltam a sorba?
CSÖVES: Nem, nem veszek semmit.
PÉNZTÁROS: 312 forint.
KOCKA: (A hátizsákjában matat) Akkor tudnál valahova máshova menni? Zavarod az üzletmenetet.
CSÖVES: Nem, te menj el innen!
PÉNZTÁROS: 312 forint.
KOCKA: (Fizet, figyelve a csövesre) Nem kell a helyed csak jegyet veszek.
CSÖVES: Huzzál innen minnél messzebb, mert MEGTALÁLLAK.
KOCKA: (Rekedten) Jajj ne röhögtess!

Azért a csöves nem morcoskodott többet, pedig még ott vásárolgattam a téren még egy ideig. Valahogy az volt az érzésem hogy ez egy rossz álom meghosszabbítása, egy világ tele suttyókkal. Azért túra közben már összefutottam jó arcokkal, a hangulatom is rendbejött meg a hangom is délre már egész emberi volt :)

A Margita-40 szervezőinek hatalmas dicsért jár a zseniális teáért és a díjnyertes vajaskenyérért. Vannak jobbfaja képek is, majd holnap délelött felpakolom valahova. 8 óra alatt nyomtam le, jól le volt már járva a hó. Szép volt a havas táj, nagyon jó volt az idő is. A torkom meg majd rendbejön :)

Nincsenek megjegyzések: