2006. március 4.

Tej

Ez jó volt. Jövök haza túráról, kezemben egy doboz műzli és tej, Kálvin téren ahogy feljövök a metróból az alkesz hajlesznő utánnamszól hogy "A tejet elfogadnám". Ugyebár elkerülendő azt a gyanút hogy a hajleszek csak pénzt akarnak. Igazán rendes tőle hogy megenné helyettem az ebédemet, örülök hogy nem adná el a tejet hogy alkoholt vegyen az árán. De azért mégiscsak én ettem meg :-D Azt hiszem kicsit rosszul kommunikálta le a dolgot, például elösször megkérdezhette volna tudok egy pár forinttal segíteni és csak aztán fogadni el az ebédemet ha már felajánlottam. Na igen, alapvetően ez itt a probléma, ha egyszerűen csak előadnák hogy ők éhesek és nincs hol megpihenjenek, annélkül hogy leköpködnének embereket meg beléjük kötnének, akkor lehet több jönne a konyhára lejmolásból bármelyiküknek. Komoly tudományág ez a marketing ám.

Na, a mai napban eddig volt egy lazítós kirándulás a budai dombok közt, csak megfigyelőként, meg egy cefet nagy futás a cici centerig utánna. Nagyon jó érzés volt a szar aljaburzsujon átgázolni bakancsban, sáros lábszárvédővel. Én vagyok az akitől a szüleim óvni próbáltak.

Nincsenek megjegyzések: