2006. szeptember 16.

Meteor.log

Na, kicsit el13asztam, de mingyá kimagyarázom :) Szóval szarul aludtam, támadott a pollenalergiám, reggel 3-kor felkeltem hegeszteni, ami nem frankó mert azért aludni kell egy egész napos gyalogláshoz. Aztán fél 5 körül mégis úgy döntöttem hogy tudok egy kicsit aludni a startig, ami sikerült is, kicsit jobban a kelleténél mert az ébresztőórára se bootoltam fel, csak fél hétkor. Viszont álmomban túráztam. Biztos azért nem tünt fel :-D Már a mozgólépcsőn nyomultam lefelé amikor leesett hogy akivel túráztam álmoban az egyáltalán nem is jár túrázni. Sőt, agresszív ellenforradalmista. Nehéz lesz eldöntenem hogy falhoz állíttassam-e vagy sem :)

"Reggel" 8-ra voltam kint hűvösvölgyben, a késői keléshez már nem igazán passzolt az 50-es táv, úgyhogy hajrá 42- kilóméteren. Az útvonal leírás nekem bejött, elég egyszerű ahhoz hogy még el is olvassam és ne fúrjam el. Kényelmesen haladgattam, mindenki húzott el mellettem, de nem ébredt fel bennem a versenyszellem. Ennyi alvás után még szép hogy nem :) Az emberek túlnyomó része futott egyébként, még ha nem is volt futócuccban. Bizonyos szempontból érthető, a Budai hegység nem az a nagyon szép táj.
Féltáv elött olyan piszokul megéheztem hogy ha nincs zúpermarket akkor talán még fel is adom. Na nem, azt azért mégsem, de valakit leütöttem volna hogy elvegyem a kajáját :) Zúpermarketben bevettem egy zacsi sütit, mire a mamutfenyőkhöz értem be is gyűrtem az arcomba, meg a kefírt is ráöntöttem, egyből sokkal vidámabb volt minden, úgyhogy 5 perc útleírás olvasgatás után mentem is tovább. Itt még nappal nem is túráztam egyébként.
Nem kifejezetten eseménydús gyaloglás után értem a Remeteszurdokba, itt volt az első jelentős esemény, mégpedig az hogy kihagytam a pecsétet :-D Nem vettem észre a pecsételőhelyet, jól elbújtak a túristák között, meg azt hittem a szurdok bejáratánál lesz majd, csodálkoztam hogy ott nincs senki. Hát és innentől meg már alig volt valami hátra, egy jóarc túrázó csajjal váltottam pár szót (aki túrázik az bizti jó arc) és javaslatára jórészt futva tettük meg a távot a célig. Ez azért jól esett, de nem tudom minek kell úgy sietni, még ha nincs is sok látványosság.
Ja, és nagyon csili-vili a jelvény amit adtak a szervezők.
Az viszont kár hogy a sok ismerős arccal nem futottam össze, sokminden közbejött, tulajdonképpen azért jöttem pedig Meteorra a szolnoki buli helyett.

És akkor most hegesztek mert nagyon forradalmi dolgokat találok mostanában kifele megint.

Nincsenek megjegyzések: