2006. szeptember 27.

Árvíztűrőtükörfúró

Mi köze hozzá, kiabáltam, és hogy honnan tudja.

Na honnan?! Onnan, hogy álmomban elvégezte a vizsgálatokat.

Hogy jött be?

Sehogy. Bent volt. Aztán meg kint volt. Mint a fasz, hogy ilyen közvetlen és emberi legyen. De azt is mondhatná, mi a fasznak kérdezgetek én. Egy alanypéldány, aki ráadásul, már megbocsássak, legjobb esetben is B típusú fajzagyvalék. Kész csoda, hogy még nincs a fejem levágva. Akkor majd nem kérdezgetnék. Egyébként ha ennyire érdekel, ablakonátilag jött be, tisztelettel, úgy horkoltam, majd elfújtam, alig tudott szövetmintát venni. Amit aztán kiküldetett Argentinba. Az ottani fajlabor teljesen el volt ájulva a márványosodástól meg a tágulási együtthatótól, nem győztek gratulálni faxon, hogy ilyen paramétert még nem láttak.



Ez most onnan jött hogy a nagy bevásárlási procedúra elindult. Ha minden jól megy majdnem 12 év budapesti tartózkodás után hamarosan budapesti lakos leszek. Hát büszke nem leszek rá, de azért jó lesz a saját ketrecemben lakni. De addig még sok agysejtemet mészárolják le bürokraták, meg sok pénzemet lopják el hivatalok. Remélem gyógyszerre költik :)

2 megjegyzés:

pzi írta...

Na, ez jól hangzik!! Király lesz a saját kecó vazze! :) Én már csak tom...jöhet a családos élet is majd! :)

Kocka írta...

jaja, azzal lennek am ki alaposan a szarbol :-D