2006. november 22.

Atomot nekik

Érdekes hogy a Combinó villamosok mennyire egy politikai háború szimbólumává válltak. Tegnap mivel egy tátra állt a Blahánál 10 percet, egy combinon blokkoltam mögötte. Kissé türelmetlen voltam mert jó lett volna időre beérni gyakorlatra, nem sikerült.
És a műsor: Tátra el, combinó végre be a blahára. Öregasszony előreront, veri a vezetőfülke ablakát, hogy "dögöjjé meg, nem nyitod ki az ajtókat". Pár durvább szó is elhangzott ami villamosvezetönk lelkének nyugodt tengerét úgy felkorbácsolta hogy leszállt verekedni a mammerrel. Hát így az óra végére se érek oda. Leszálltam egy papperrel szétszedni őket.

Szivem szerint mindkettőt felpofoztam volna. Két 50-es hülyegyerek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Legkevésbé persze a szerencsétlen combinók tehetnek arról, hogy a fél ország utálja őket. Tényleg nevetséges volt, hogy tesztelés nélkül a mélybe dobták őket, meg kidőltek az oszlopok, de valószínűleg nem csak azért rendeltek ilyen villamosokat, hogy a pénzt eltüntettéssék.

Tapasztalataim szerint a ki-be szállás sokkal gördülékenyebben megy és annak ellenére, hogy belül kicsit szűkek a folyosók, turistabarátabb a szerkezet, mert van hely a táskáknak és bőröndöknek.

Láttam már olyan utast, aki direkt nem szállt fel, mert combino jött a megállóba. Vajon mivel fog járni, amikor már csak combino fog ingázni a körúton?

Sok mindenkit helyre kellene tenni, remélem majd engem is helyemre tesz valaki. :) Biztos úgy lesz.