2006. november 5.

Fedora core 6 első ránézésre

IBM 48 versenyre készülve haxoltam egy ideig az öreg Suse 10-emet hogy valahogy felmenjen rá a sok IBM-es motyó, hát nem akart összejönni, úgyhogy írtam magamnak egy Fedore Core 6 DVD-t és tegnap éjjel áttelepültem arra. Nos az IBM motyók azon se mennek csak úgy, hegeszteni kell, de viszont mekkora felhasználói felülete van. Simán leveri a OS X-es MACikat, meg a windoz összes 5 éven belül megjelenő verzióját. Gyönyörű szép terménálablakok, háttérben a túrákon lőtt tájképek, áthelyezésnél nem akadozik, tényleg frankón áttetszik a terminál, az ikonok is látszanak mögötte. Az öreg 1600-as AMD terhelése meg oda van szögezve a nullához, meg se mozdul.
Annyira tetszett hogy fél órán át csak a dizájnt nézegettem :-D

A szoftveres felszereltsége viszont annyira nem tetszik, a sok java fejlesztőkütyü ne legyen benne, azt én pakolom oda.

Nincsenek megjegyzések: