2007. április 13.

Egy náci roma

Asztória, megdonádsz. Jól emlékszem vajon hogy itt pár éve egy arc agyonlőtt 4 tizenévest rosszkedvében? Na én is ilyen rosszkedvű roma gyereknek kerültem útjába tegnap, de nála csak kés volt, és különösebben nem mert vele rambózni. Nem érdekes hogy mit mondott, mert ha kihagyom belőle a trágár sértegetést akkor tulajdonképpen csak kötőszavakat mondott. Otthagytam, bringával voltam.
Még gondolkodtam rajta, hogy ha útközben 300 méteres távolságon belül találok egy rendőrt akkor elvetetem a srác kését mert aztán valakit felbosszant vele, de se rendőr nem volt, meg ha lett volna se nagyon érdekelte volna. Egy náci cigó nem jelent komoly bevételi lehetőséget.
Erre ma, valaki rossz kedvében kicsit arrébb fejbelőtt valakit a villamoson. Így megy ez.

  1. A Lipótmezei elmegyógyintézet bezárása szerintem tragédia. Közveszélyes őrült nem csak az ameriaki filmekben vannak.
  2. A romák között a rasszizmus arányában sokkal elterjedtebb mint bármelyik másik népnél.
  3. A rendőr is csak arra jó hogy legyen kinek pénzt adni ha nem ég a bicón a lámpa.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Erre létezik az a szakszó, hogy "nácigány".