2007. május 31.

Best of APEH

Tegnap benéztem az APEH-hoz, hazánk szeretett ranbszolgahajcsárához. Imádom. Amikor bementem éppen egy őrült üvöltözött a biztonsági őrrel, de az egészen jól bírta. Húztam számot, kisorsoltak, ablakhoz mentem a nyereményemért, ott mondták hogy áldozzak fel 300 forintnyi illetékbélyeget a bürokrácia oltárán, ehhez soroljak át a másik pulthoz és ott vegyek, aztán jöjjek vissza és adjam oda. Ez az áldozati procedúra.
És ekkor derült ki, hogy az az őrült, aki akkor még mindig a biztonsági őrnek örjöngött, tőle kell venni a bélyeget. Kicsit mondjuk visszábfogott amikor rosszul adott vissza, meg akkor sem kezdett el pusztítani amikor szóltam neki hogy bélyeget is adjon azért, még akkor sem amikor mondtam hogy 300 forintnyit, szóval adjon csak még. A pénzáldozat bemutatása is speciális mutatvány természetesen, mert nem elég csak úgy odaadni, úgy kell adni hogy a banknak is jusson egy kicsi. Szeretet.

Bürokrácia a bürokráciáért. A jövő héten divat-bürokrata leszek. Mondjuk a divat-feminista hetet is nagyon elhanyagoltam, szinte semmi ide tartozót nem csináltam, látszott hogy nem azonosulok szívből a ideológiával, de most rákapcsolok.

Nincsenek megjegyzések: