2007. május 28.

Mátrai Csillagok 2007

No, hazatérés, szétzuhanás és alvás megvolt. Nézzük. Jelenlevők: Szandra&anyukája (túrázó család), Mazsi, Tamás, láttuk még Joe-t is, meg úgy 500-an akiket nem ismerek annyira :-)
Odautazás busszal, a hivatalos közlemény szerint egyes diákok jegyára 80-100 százalékkal nőttek, nos akkor szerintük én már nem vagyok diák mert nekem kerek 400 százalékkal nőttek egy hónap alatt. A tömegközlekedés becses szolgáltatásait mostanában minnél ritkábban próbálom igénybevenni, és akkor is bliccelve :-D
A tavalyi túrával összehasonlítva:

  • sokkal több volt az ember
  • sokkal kevesebbet kavartunk el
  • sokkal kevesebb volt az eső is, de azért volt a végén egy kicsi csak a hangulat kedvéért
  • Idén is sok jó nő volt, ezt majd kicenzúrázom ha felébredtem normálisan...
  • Volt randiszendvics és ilyesmi, de a célban tavaly volt valami menza-leves is.
  • Idén is elfogyasztottam útközben egy zacskó szotyit
  • Idén nem sikerült elfáradni, még annyira se mint tavaly, csak fejben
  • Az idei jelvény kerek és az nem áll jól a hátizsákomon :-)
Mivel most a járható volt a túra második szakasza, új útvonalon mentünk. Nekem igazából nem jött be ez a vasúti tültésen botorkálás, onnantól hogy leértünk a hegyek közül én a célt szivesebben vettem volna célba a célt mint egy extra ellenőrzőpontot csak hogy meg legyen a kilóméter pöccre és pontosan.

Na hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések: