2005. december 18.

Keleti kaosz

Pentek este, Keleti, a lepcsoknel a kiirotabla elotti placcon tobbszaz fos tomeg, mindenki a kiirot hesszeli. Ket vonat indul majd miskolc fele, az egyik IC, a masik "normalis" vonat, de ez utobbinal meg nem szerepel a vagany szama. Egyszercsak elkezd porogni az adott sorban a kiiro, a vagany oszlopaban megall a 6-os szamon. A tomeg egy emberkent felkialt: "Nyomas!!!" A kiirotablan meg mindig porogneka feliratok, a tomeg panikszeruen nyomul a hatidik vagany fele. Aminek azert sok ertelme nincs, hiszen innen szamolva 15 perc mulva erkezett meg a vonat es csak 30 perc mulva indult el. Nyilvan rettentetesen sokan voltak rajta.

Miskolc, ugy 2 eve jartam ott utoljara, egy cegelapitas celjabol amire legszivesebben nem emlekszem :-D Azt a villam-latogatast leszamitva 15 eve nem jartam ott, de erdemben most se. Teljesen megvaltozott, annyit lattam belole. Plazak, uzletek, ettermek, rendbentartott belvaros, kijjebb kilometer hosszan 10emeletes panelek. Egy turazo arccal beszeltem, o magyarazta el hogy jutok ki Tapolcara. Hat a buszjegy is bassza meg milyen arban van :( Azert becsuletesen megvettem, ha mar tizevente egyszer eljovok Miskolcra akkor legyek mar rendes srac.

Tapolcan tomegszallas-tornaterem, iszonyat budos volt. Mellettem egy kutya aludt, de nem attol, egyszeruen emberszag volt. A nevezesnel megkerdeztem hogy milyen ido lesz, mert ha esik szakad en nem megyek 65 kilometert. Mondtak hogy idelent eso lesz, odafent a ho fog esni, ugyhogy mondtam hogy akkor 32 K eleg lesz nekem.
Masnap reggel 5-kor egy nagyon ebren toltott ejszaka utan (horkolas-koncertet hallgattam) bootoltam, 6-kor mar indultam is. Igazabol ugy sutott a telihold hogy semmi szukseg nem volt fejlampara.
Egyaltalan nem volt hideg sem akkor meg, kezdtem ugy erezni hogy tuloltoztem a dolgot. Lassankent feljott a nap is, kezdett joido kerekedni, foleghogy kaptatos reszen voltunk :)

Nagyon szep volt a taj, szepek voltak a fenyek is, teljesen tiszta volt az eg. Szoval az elozetes tajekoztatassal ellenben se eso se ho. A hegyen viszont volt nemi ho, ugy 10-15 centis, helyenkent 20. A celba erve nekivagtam Omassa fele, ott a sipalyan kellett lebotorkalni, ahol nem volt letaposva mert alig paran jartak arra, es eleg mely volt. Ugyhogy atazott a cipom :( Ez a cipo kurva jo konnyu terepekre de most nem szuperalt :(

Ugyhogy Omassa, Diosgyor, Miskolc, Budapest.

Vannak kepek, keveske, majd felpakolom oket...

Ma meg visszavalthato karacsonyfat pakoltam a godorben. Arrol is csinaltam kepeket, majd felpakkk....

Nincsenek megjegyzések: