2005. december 31.

Merleg

Na, az igazsag kerem az, hogy nem mentem el sehova, inkab itthon ulok es tanulok mint egy szar buli. Marpedig sajnalatos modon eleg gagyi a kinalat :(

Szoval merleg:
- Elhataroztam hogy nem hagyom megvagatni magam semmibol, analizisbol azert megvagtak, erositeni kell, adjunk magamnak egy 3-ast ezen a teren, de inkab 2-es fele gorbul...
- A 30-35 kilometeres tavokbol nem sok lett, maradtam a szokasos felmaratonoknal, plusz teljesen teljesitmenytura-fuggo lettem. Igazabol en igy is elegedett vagyok magammal ezen a teren. Szerintem siman erdemlek egy 4-est.
- Uszas: Nem rajtam mulott hogy nem volt lehetosegem bizonyitani, azert egy 3-ast megadok magamnak.
- PL-J es mas hackok: Az az igazsag hogy teljesen el vagyok havazva, ez most mentegetozes. 1-es. pont.
- Melo: Igen, pont ejfelig vagyok az epam tagja hivatalosan. Hat akkor ez hajszal pontosan felel meg a specifikacionak. Adjunk ra azert egy 4-est.
- gitar: Hat, nem hiszem hogy sokat fejlodtem volna, mondjuk joval tobbet tudok, legyen egy 3-as.
- Asszony aki nem rokon, nem ribanc es nem haver noje: Ezt a keresest ideje felfuggeszteni, ha nincs hat nincs :-)

Celkituzesek az ujevre:
- Erositeni a tanulasban.
- Erositeni a hosszutavfutasban. Esetleg lenyomni a k100-at, de az ugyis vizsgaidoszakban van, nem szamit ha nem megy.
- Lezarni nagyon hamar a tevedeseimet (burokracia, nagyon utalom)
- Az anyagi eroforrasokat atszervezni
- Valami emberi tarsasagba kellene keveredni idonkent. Ugy ertem, nem programozok, nem matematikusok, a ketto kevereke meg tudjuk mifele allat :-)

Hehh, igen, es eljartam salsazni egy evvel ezelott. Mekkora buzisag a salsa... meg a tancpartnerem is mekkora egy fapina volt. Ahogy o nevezte magat: szingli :)

Munkatarsaim kritikajat figyelembe veve: tenyleg nagy barom vagyok hogy nem megyek el kulfoldre dolgozni, legkozelebb ez jon.

Vitorlat fel, jojjon hat ez a szar 2006.

Nincsenek megjegyzések: