2005. december 15.

Nehany szo Jezussal

Az elten talalatam egy falragaszt ami ninjutsu edzest hirdetett, na erdekelt is a dolog, felhivtam az egyetlen kontaktkent megadott telefonszamot, ahol kb a kovetkezo beszelgetes zajlott le:

K: Hello, az elten olvastama hirdetest es erdekelne a ninjutsu edzes.
J: Hello, hat szerintem ez eleg gaz, ne menj el ra.
K: Miert, nem jok az edzok?
J: Nem, En az ur jezus... vagyok... ugyhogy en nem hiszem hogy.
K: Ja...
J: Na, aldott napot neked!
K: Neked is, csa!

Ezutan visszamentem a plakathoz es megegyszer megneztem a szamot, de en jo szamot irtam be. Jezus ugy latszik mar nem foglalkozik ninjutsuval...

A csatolt kep egyebkent az uj termoszom, acelbol valo. Szombaton bevetes.

2 megjegyzés:

pzi írta...

Meg szerencse, hogz nem egy muf@sz!! :D

Kocka írta...

Bazzzz, hogy te mikre nem asszocialsz!! :-D es napokig itt parkolt az asztalomon, ki tudja mit csinalhattak a lanyok vele?!?!?