2006. október 15.

НУ ПОГОДИ!

Péntek este kissé megkésve indultam el a munkahelyemről, mindenféle közlekedési dugókon vágtam át, épphogycsak elkaptam a Keletiben a vonatot. Szép nagy csapattal vonultunk le Cserépfalura. Szerencsére a tornateremben már nem volt hely, így a VIP szekcióban aludtunk (a menza ugyebár). Egész kényelmes helyünk volt.

Reggel 6, nekivágás, a nap még nem kelt fel, de nem is baj mert nagyon nagy hangulata van amikor út közben kel fel. Sajna az eltések közül csak én mentem 60asra. Viszont egyből start után találtam ismerős arcot, együtt toltuk egész sokáig, aztán mondta hogy ő ráér nagyon, menjek csak a saját tempóban. S úgy vala. Ekkorra eléggé széthűzott a mezőny, többnyire egyedül mentem. Aztán a parkolónál kifeküdtem napozni egy fél órára. Egészen kiválló idő volt.

Na és ezután jött a szívás, mert Tar kő elött valahol elkavartam, pontosan nem tudom már hol, de nem fordultam vissza mert szerintem irányban jófelé haladtam. Mégis valahogy 2 órába tellett eljutnom odáig. Pedig futottam is időnként.

Egy túrán csak 1x lehet valamit így elfúrni, úgyhogy mégegy ilyet már nem tettem be. Visszafelé még a célnál betettem egy rövidebb futást, egy túrának ugyanis két méltó befejezése van: futás vagy egy túrázós kispál dal kollektív elüvöltözése. Hát most nem volt más kispál fan a közelben :)

A táj egészen csodálatos volt, akárcsak az időjárás, persze készültek panorámaképek, ha találok nekik helyet valahol akkor lesz URL is hozzá.

A túra szervezése pedig mindent überelt. 60-as távon csak 500 forint volt, és tényleg majdnem minden ellenőrzőponton volt randiszendvics, csoki, üdítő, vagy a délamerikai érdekességek közül valami (ezek a dél amreikaiak is tudnak valamit :)), célban menzaleves, és a EP-őrök is jó arcok voltak.

Hajrá Annának, Daninak és Zalánnak, akik amikor ezt írom, még úton vannak a Bükkben.

Na ez volt szombaton este a helyzet nagy vonalakban, azóta Daniék is célbaértek. 27 óra alatt. Kemény arcok. Én már kialudtam magam addigra, leutaztam Örknyre, mitöbb éppen kezdtem betontkeverni mire ők befutottak.
Hát ennyi volt hétvégén, kicsit rövidítve.

Nincsenek megjegyzések: