2006. október 6.

Ez már megint kész

Egy kis ideje kiváncsiságból bekapcsoltam a google analitics-et a blogon. Csak hogy ki lehet az a "heti 3 ember" aki ide látogat :) Hát legtöbben persze barátaim, mindig ugyanaz a néhány ember, ezt eddig is tudtam, 50 % visszatérő, de nagyon sokan google-ról jöttek.

És mégis mire kerestek a gúglisok? Sokmindenre de a legfrekventáltabb keresőkifejezés a "baszós kisfilmek". Na most ilyen tartalom nyilván nincs a blogomban, az elöbbi szót egy kispál versből szedte, a másodikat valahonnan másik bejegyzésből, de mindenesetre én is lefuttattam a keresést és döbbenten láttam hogy az első helyen van a blogom az eredményben :-D

Örömmel vettem viszont tudomásul hogy a Königsbergi hidak problémaköréről irt ál-intellektuális (ennyire tellik) eszmefuttatásom is sok látogatót hozott. Van még remény, van akit nem a malacfilmek érdekelnek :)

Nincsenek megjegyzések: