2006. október 8.

Lokomotív 424

Copy-paste a TTT-ről, redundancia rulez!

Szóval reggel 6:55-ös vonattal startoltunk a Nyugatiból hárman eltések, aztán Vácon 4-re nőtt a létszám, így indultunk el Szokolyáról úgy 8:10 körül. Reggel igen zimankós volt az idő egyébként, kellet egy pulóver, de hamar kisütőtt a nap, csodálatos idő lett, sehol egy felhő. Remélem senki nem maradt otthon ma :) Elég kényelmes tempóban haladgattunk az elején, nekem kicsit tólságosan is kényelmes volt, úgyhogy Danival egy óra mulva elhúztunk a matematikus osztagtól és egy igen jó tempóban közelítettünk Nógrádhoz. Itt meglátogattunk egy boltot hogy legyen energia, beöntöttem a gyomromba egy bébipapit amin a pultos csaj szemmel láthatólag jót derült :), aztán Csóványos felé vettük az irányt csodaszép tájon. A Csóványos oldalában a szederbokroknál persze kicsit elidőztünk megint, a csúcsra úgy fél egy körül értünk fel, itt is elnézelődtünk. Egész tiszta volt a levegő ellátni a Tátráig. Kajaszünet után tovább Nagyhideg hegy felé, ahol már csak innivalóért álltunk meg, indultunk lefelé szintén elég jó tempót tartva.
A cél közelében egészen frankón elvesztettük a jelet, Szokolya mellett a legelőn vágtunk át, itt már kicsit kezdett mindkettőnket a vonat érdekelni, mert volt addig 20 percünk, úgyhogy az utolsó 1.5-2 kilómétert lefutottuk. Persze akik nem tévedtek le a helyes útról azok már ott voltak.
Kiválló randiszendvics és teja után már jött is a vonat és nagyon hamar hazaértünk. Ahhoz képest hogy egész éjszaka nem aludtam és a tegnap esti bulin jól bekajáltam, szerintem kifejezetten jó tempóban toltuk végig az egésze túrát, persze csak ahogy jól esik.
Utána kiválló pizzázás Danival és Gáborral, lekéstem a késői vonatot és nem volt türelmem a mégkésőbbivel menni, úgyhogy hazamentem ma reggel betonozni. Délután meg búcsúba ment a család, hát csodálatos.
Újabban a falusi csűrdöngölős-zenés búcsúkban megjenet a scientológus sátor (egyébként asszem ez eredetileg keresztény hagyomány, de alaposan megkopott). Akiknek a pénz az isten, lemennek hogy a buta parasztemberekből csalják ki ZSét, persze némileg szofisztikáltabban mint a Blaha aluljárójúban a cigajnerek, de sokkal jobb hatásfokkal. Falun meg az emberek szart se tudnak erről az egészről, adatvédelemről sem, se arról hogy a két fémhenger amit kezükben szorongatnak miközben kérdezgetik őket tulajdonképpen hazugságvizsgáló, meg arról se persze hogy tönkretett emberélet / tagszám arányban a scientomókusok messze verik bármelyik történelmi egyházat.
Beszéltem is egy foghíjas scientomókussal, egy percig se tagadta hogy semmilyen istenben nem hisz. Hát én se, csak én nem hittérítek egy "egyháznak", ha már tudom magamról hogy nem hiszek benne.

Az ember azóta rohad hogy nem sikerült elegánsan és jókedvűen áthagva a matamatikai szabályokat megoldani a Königsbergi hidak problémáját, most meg már késő mert nincsenek meg a hidak se. Az emberek mindig kitalálnak maguknak valami bóvlit hogy azt hihessék hogy van fejlődés. Gumicukor, divat, szines dizájn, közben sötétebb középkorban vagyunk mint valaha. Ilyen katasztrófamámor van ma.

Nincsenek megjegyzések: