2006. december 6.

Gagyi marketing

Ma van mikulás, ami csupán abból a szempontból érdekes, hogy ilyenkor kicsit emelkedik a kereslet az édességipar termékei iránt, valamint minden cégnek kis kampányt kell kidologoznia a télapó imázsára építve. Pottyantsunk hát mi is egy szépnagyot a télapó fejére...

Myvip marketingcsapata is így tett, küldött nekem egy levelet, hogy az ő télapójuk egy virgáccsal vár az én seggemre, mert nincs 10 ismerősöm se regisztrálva náluk. Ezzel kábé egyidőben valami reklámos szart is a postaládámba dobtak. Na és ekkor eldöntöttem hogy nekem ez az oldal nem kell, de nagyon rohadtul nem, de azért még valami építő kritikát írtam nekik.

Az ilyen agresszív és buta marketing eszembe juttatja azt a bizonyos moszkvai esetet a metróval és a hirdetőoszloppal.

Nincsenek megjegyzések: