2006. december 29.

Interpretáció kérdése

Ma végre sikerült elérni a vodafone ügyfélszolgálatot és feltettem a kérdést hogy mit számláznak ki nekem amikor már egy éve nem vagyunk szerződésben. Hát igen 26000 forintnyi tartozást kiszámláztak, abból már lehet venni jófajta túrabakancsot is.
Na és a nagyon kedves ügyfélszolga utánnanézett és azt mondta hogy ők tartoznak nekem 2000 forinttal. Lehidalok. Egy cég ami csak diplomás programozókat vesz fel, valahogy mégis úgy érzem hogy lenne még mit tanulniuk az IT téren :)

A másik érdekes cucc a héten az ultraweb. Kiszámlázták nekem tartozásként egy régi szerverem tárhelybérletét. A szerver már egy éve nincsen náluk, és akkod előre fizetve volt ott két évig. Mondjuk a második évi számlát elkavarták valahova és lehúzták több napra a szervert mire megtalálták. Nekem meg közben gőzölt az agyam és azt hiszem joggal voltam türelmetlen velük. Irtam nekik e-mailt, csend...

Érdekes a mai céges magatartás. Egy picit is korrekt szálázási rendszert még nem sikerült összeütni, de már ügyvéddel fenyegetőznek.

Hölgyeim és uraim, vásároljanak sokat korunk torzszülöttjeitől: vodafone és ultraweb.

Nincsenek megjegyzések: