2006. január 5.

Bunko!!!

Hehh, nyugdijas sztori. Radai utcai szupermarket, itt mindig ossze lehet futni az egyszeru neppel. Amugy olcso, ugyhogy jo :) Csak kicsit szukosen fernek el benne az emberek. Oregpapper aldogalt elottem, en meg megprobaltam tole elferni, abszolult nem reagalt arra hogy "Khmm" meg "Elnezest..." na meg hogy "Szabad lesz?" ugyhogy atgazoltam rajta. Erre se nagyon reagalt, teljes sulyaval foglalta a teljes savszelesseget. Agyilag csak nem lehetett teljesen bena, mert azt utannamvagta hogy "Bunko!!!". A legudvariasabb kerdest ami a pillanatban eszembejutott feltettem neki: "Oreg, mikor voltal utljara szajbabaszva?" Aztan eszembe jutott hogy en ennyire nem is vagyok udvarias, hiszen a hatarozott fellepes napjainkban olyan fontos, ugyhogy meg hozzatettem hogy "Faszfej", aztan leleptem. Gondolom azota ott all es paran mar atgazoltak rajta, ha meg nem vontattak arrebb.

Volt egy munkatarsam, aki egyszeruen deportalta volna az osszes nyugdijjert. A sajat anyjaval egyut. Marha :-D

No, a mai nap tanulassal telleget. Utazasok a matematika csodalatos vilagaban, hogy aldana meg isten baseballutovel azt amelyik kitalalta hogy programozoknak ilyet tantisanak....

Nincsenek megjegyzések: