2006. január 23.

Soxar...

Lementem a konyvelonkhoz Jasz.*-ra, mindig elfelejtem a falu nevet, kiderult hogy o sem erti milyen papirokat akar tolem az apeh. Fasza. 1-0 az ordog javara. Visszafele csak jo 40 perccel kesobb ment busz, ugyhogy volt idom megnezni Jasz.* nevezetessegeit tobbszor is. Lasd kepek: http://techblog.forgeahead.hu/~kocka/2006-01-21/

Aztan kiderult hogy a vodafon valamit csinalt a telefonommal, egy kis uzenetet kapok mindig hogy hivjam fel a behajtasi osztalyukat. Felhivom, az automata kozli hogy nincs tartozasom. Szoval szerintuk sincs, jo, akkor mi ez a szar? Az "ugyintezo kapcsolasa" menupont visszakapcsol a fomenuhoz. Szoval jelenleg elerhetetlen vagyok. Ongyilkos merenyloket es profi bergyilkosokat keresek a megtorlo akciohoz. Irjatok csak e-mailt a telefonom nem mukodik. 2-0 az ordog javara.

Aztan egesz vasarnap tanulgattam, csak par kort nyomtam a szigeten hogy valami levegohoz is jussak.

Nincsenek megjegyzések: