2006. január 30.

Teli Matra

Huh, eletem eddigi legdurvabb meneten vagyok tul. Eronletileg eleg nullan voltam, ugyhogy mar az elejen elkezdtem kislanykodni, azt terveztem hogy a kekesen kiszallok. Onnan viszont mar csak lejto volt, vegulis azt is lenyomtam, de ha Dani nem batoritott volna biztosan kihagyom. Az ido nagyon ki volt centizve, az utolso 10 kilometert futva tettuk meg, ami szep teljesitmeny magunkfajta punnyadt varoslakoktol vadliig ero hoban, jegen meg patakokon keresztul.

A jeg kulonbozo formai egeszen extremek voltak. Komolyan ilyeneket meg nem is lattam. Jegbol szobor, ilyesmi.

A celegyenesben jol megtoltuk, olyan maratonos feelingje volt, az emberek utatnyitottak nekunk, volt aki kiabalt hogy hajra.

Amugy nagyon jo hangulat volt, az ellenorozopontokon helybeliek voltak, csupa jo arc, meg volt egy ELTEs estis programozo matematikus lany is akivel beszelgettem hazafele. Akkor megiscsak vannak jo fejek az esti progmaton is :) Na jo, csak ritka. Meg volt csoda-tea, amit a szervezok higitottak valami kakao-szeru lottybol, komoly mennyiseget fogyasztottunk belole. Gyartja a tiszai vegyi kombinat.

Sajat kepek: http://techblog.forgeahead.hu/~kocka/2006-01-28/index.html
Dani kepei: http://kep.tar.hu/suvidani/50215522#2

Nincsenek megjegyzések: