2006. január 17.

Viharon tul, szelcsenden innen

Mikor letertem az utrol
Pontosan tudtam hogy ahova lepek
Ott nem no virag

Neztem jobbra balra
Es a lidercfeny kicsalta szemebol
A lampavilag-romantikat

Tok sotet lett minden
Szakadt ingem gallerjat felhajtom
Megrazom magam, megyek tovabb
Senki sincsen, viharon tul, szelcsenden innen.

Aztan nekilattam ujra
Pokoli zsakmannyal a zsebemben
Atgondoltam hogy lesz a folytatas

A koboldok dogkutja es a
Szentlelek koszoruja kozott
Van itt egy szimpatikus nyulcsapas

Igy hat elindulok rajta
Nem nezek se jobbra se balra
Csak hazafele egyenesen

Kalandok arra, kicsi kincsem,
viharon tul, szelcsenden innen.

Na szoval szeretlek en elet
Mert te olyan jo vagy hozzam
Ha neha el is vettel, kesobb mindent bepotoltal
Lent a sliccem, viharon tul, szelcsenden innen.

Ez a "Viharon tul, szelcsenden innen" cimu szam szovege a legujabb Qumby albumrol. Sajnos nem sikerult olyan jol mint a regi albumaik, de visszateresnek elmegy, es ez a szam nagyon jo rajta. Mellesleg ezt jatszottak a Vizkeresztben is.

Nincsenek megjegyzések: