2006. január 6.

Pozitiv

Na, ma pozitiv vagyok, hozza se nyultam a matekkonyvhoz eddig. Tegnap este kiugrottam a margit szigetre, toltam ket kort. Aki az utobbi 2-3 honapban meg nem jart arra, annak elmondom, hogy teljesen kesz a futosav az egesz sziget korul, sebessegkorlat nelkul hasznalhato bar csak 1 savos. Emellett egy melegfrontnak koszonhetoen egesz langyos ido volt. Szoval uber-siraj volt az ev elso futasa.

A melegfront beirhat maganak egy otost.

Niki is beirhat maganak egy otost, mert elhozta a leveleimet es nem kerte a zsebpenzt sem, csak egy pizzat. Ezek a mai fiatalok, tok jo fejek :)

Valamint: Ma senkit nem utottem le a boltban. Pedig voltam boltban :) Nem juttattam artatlanokat az FBI kezere, nem adtam el embereket szervdonornak, es igy tovabb. A sok gonosz dolgot amit el tudtok rolam kepzelni ma mind nem tettem meg, mert ma rendes-srac vagyok.

De ennek is vege kell hogy legyen.... Nnnna, gyere te matek konyv.

Holnap BUEK-20, aki nemjon az.... azt eladom szervdonornak mert holnap mar biztos nem leszek jo fej :)

Nincsenek megjegyzések: